martes, 3 de agosto de 2010

PLANTILLA AGOSTO PDP

Bé , per fi agost. Després d'un mes de juliol de bojos (en els esplais és el mes amb més activitat : casals, colònies, campaments , camp de treball ... ) a la fi va arribar agost. I jo pensava ... ara tindré temps de fer scrap . Temps si, però evidentment tothom fa vacances, i sembla que temps sí però no lloc on anar. Em hauré de conformar i seguir fent coses soleta a casa. Si alguna coneixeu d'algun lloc que pugui anar a l'agost a compartir Scrap avisar-me , please .

I a més de posar-me a ordenar tooooooooooodas les coses que he anat comprant ( ordenar o organitzar , no sé ben bé com definir- ) i de decidir que he de acabar tots aquells projectes que algun dia vaig començar i mai vaig tenir temps per acabar ( m'he decidit a fer-ho, però encara no he començat , he, he ) ; he decidit participar en el Repte de la plantilla mensual de Paraiso de Paper. A veure què tal surt aquest mes d'agost. De moment aquesta nit ja he decidit el tema i he escollit les fotos. La veritat és que ha estat fàcil , perquè vaig a seguir el tema que proposa la plantilla, que sembla estar pensada justament per a les fotografies que vaig fer l'altre dia.



Bé , demà li dono unes vueltecillas al tema i us ensenyo .

Ehh ! això, si algú sap d'algun lloc on fer Scrap a l'agost amb gent em aviseu .

No hay comentarios:

Publicar un comentario